duminică, 27 martie 2011

Tot vad peste tot,forumuri ,bloguri si alte alea posturi despre romani,ce inseamna sa fi roman,de ce fac romani asa si asa si de ce nu fac altfel ,de ce zic aia si nu aia,de ce sunt rai,parsivi,lenesi ....pentru ca asa sunt unii oameni.O lunga perioada nu am stiu nimic de Romania si romani si nu m-a deranjat deloc.Am ales sa nu mai vreau sa stiu ,nu vreau sa fiu omu' care-a emigrat doar sa pot sa ma dau mare dupa aia, ce bine de mine ce oameni rai sunt romani! De ce sa ingros randurile celor care isi dau cu parerea ?! Chiar a incetat sa-mi mai pese de mult timp si asta doar pentru ca daca ai spirit " da tara" se gasesc multi care sa te intrebe da' ce-a facut tara pentru tine sau tu pentru ea?!daca n-ai spirit esti un nesimtit care-a uitat de unde-a plecat si ca d-aia esti unde esti ca te-ai facut mare in Romania aia pe acre-o consideri de cacat acu'.Drept urmare prefer sa ma amestec cu multitudinea de oamenii si sa fiu doar om.Am nevoi fiziologice si spirituale la fel ca alti oameni ,nu am nevoi de roman,vreau sa traiesc ca un om printre oameni nu ca un roman frustrat si acru sau cum vreti voi sa fie romanu.
Asa ca de azi aleg sa fiu doar om,sa nu ma mai intereseze doar Romania ci toata umanitatea ,nu doar culoarea alba ci tot curcubeu.
Aleg sa fiu doar eu,o femeie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu