joi, 9 iunie 2011

Daca as incerca sa-mi depasesc starea ar fi destul? ar trebui,poate,sa ma depasesc si dincolo de universu asta,sa ma ajung pana la ultima reincarnare sau doar fiind ar fi destul?Chiar nu stiu!doar sa fi ar insemna sa nu crezi in posibilitatea altor starii ci doar sa privesti detasat...am citit undeva ceva asemanator dar mereau am sustinut ca perceptiile si instinctele sunt cele de care-ar trebui sa tinem seama.Mereu mi-am sustinut teoria ca daca-m fi mai mult instictuali si perceptivi si mai putin prinsi in reguli si sisteme sociale poate am functiona mai bine.Cineva zicea ca am ajunge de unde-am plecat.Dar cine stie daca nu acolo trebuia sa fim,cine poate spune sigur ca nu acum involuam ?raman la parerea ca daca ne-am conduce dupa insticte am fi mai ...multumiti de existenta noastra.Adica daca vreai ceva de ce nu iei?! ca nu-i moral,religios corect ,social ,familial,principial sau cum vreti sa-i spuneti?! Mi se pare ca ne ascundem in spatele multor scuze si evitam motivul.Ma intreba cineva ce vreau sa fac in continuare?nu stiu,cred ca n-am stiut niciodata si cind am avut impresia ca stiu m-am ascuns in spatele muuuultor scuze si "motive" puerile si mi-am pierdut ideea.Acum mi-am pierdut si dorinta de-a sti sau de-a incerca sa-mi dau seama ce vreau.Acum am inteles ca ce vreau e atit de simplu ca d-aia nu-mi dadeam seama.Oricum cine spune ca trebuie sa sti ce vrei ?! Poate daca ne vom oprii sa ne dorim ceva vom avea totul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu