sâmbătă, 2 aprilie 2011

Ma simt sictirita sa tot lupt cu morile de vint...chiar vreau sa incetez odata sa fac pe mimoza de dupa ploaie si sa incerc sa fiu eu.E greu sau mai bine zis mi-e mie lene sa ma trezesc din somn(vorba filmului lu' Sita).Cred de prea mult timp ca totul se reduce la nevoia primara de-ati asigura necesitatile fiziologice dar vreau sa ajung odata constienta ce aceste nevoi sunt mici sau mari in primul rind in capul meu si apoi in realitate.M-am saturat sa stau in fata foii albe si sa-mi fie ...cumva sa scriu ce gindesc si ce simt doar ca cineva ar putea citii si interpreta in propriu fel.Da felu' meu ce-are?! asa ca sunt sictirita de spoieli si ipocrizii gratuite doar de dragu' de-a placea.si daca nu plac ,poate nu ma intereseaza!Am impresia cu cit imbatrinim ne prostim,ajungem lipsiti de vointa si fricosi in a fi noi.Ma refer la mine...care nu stiam sa ascult si nici sa tac si nici sa fiu cum vor altii sa fiu!Si daca-s fi ar ajuta la ceva?Oamenii nu se schimba si daca eu as fii cum ar vrea altii ei tot nu s-ar schimba.
Vreau sa nu-mi fie frica sa fiu eu,vreau sa nu-mi fie frica ca sunt singura ,vreau sa traiesc fara legaturi invizibile si dependente de alii!
As vrea sa nu se reduca totul la banii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu